Adatbekérés - nem NTG végpontok (önkormányzati fenntartású egészségügyi szolgáltatók)

Alcím: 

KSZDR csatlakozás

Dátum: 

2021, június 8 to 2021, június 30

Helyszín: 

online adatgyűjtés

Szervező: 

KSZDR Központ

Tisztelt Szervezeti Adminisztrátor!

Az önkormányzati fenntartású egészségügyi szolgáltatók KSZDR csatlakozása folyamatban van. A KSZDR elérésének feltétele a szervezet egyértelmű azonosítása, ennek alapján a tűzfal beállítások rögzítése.

Az Ön által korábban megküldött csatlakozási adatlap adatai alapján szervezete részére nem biztosított az NTG szolgáltatás.

Annak érdekében, hogy a KSZDR elérését biztosítani tudjuk, további információkat szükséges megadnia. Kérjük, töltse ki az adatlapot.

Ha jelen űrlap kitöltésével kapcsolatban kérdése van, kérjük vegye fel a kapcsolatot a KSZDR Helpdeskkel!
KSZDR Help Desk - IdomSoft Zrt. | munkanapokon 8:00 - 17:00 óra között
Telefon: +36 1 550-1890 (5-ös menüpont)
e-mail: kszdr@idomsoft.hu

Köszönettel,
KSZDR Központ

Címke: 

 
1 Ismertető oldal 2 ADATSZOLGÁLTATÁS
Önkormányzati fenntartású egészségügyi szolgáltató neve
A KSZDR Központ csatlakozási adatlapon kért adatszolgáltatást arra vonatkozóan, hogy mely intézmények nem rendelkeznek NTG eléréssel. Az alábbi listában csak azok az intézmények jelennek meg, amelyek ezen adatszolgáltatás körében arról nyilatkoztak, hogy részükre nem biztosított az NTG szolgáltatás. ## CSATLAKOZÁSI ADATLAPOT KÜLDÖTT: 91 __FELSOROLÁSUNKBAN: 61______NINCS A LISTÁBAN, NONPROFIT: 30
Kérjük, az alábbi listából válassza ki a szervezet nevét!
KAPCSOLAT
A későbbi kapcsolatfelvétel érdekében kérjük, adja meg a jelen űrlap kitöltését végző személy nevét, e-mail címét, telefonszámát, illetve az informatikai kapcsolattartó nevét, e-mail címét és telefonszámát. Javasoljuk, hogy informatikai kapcsolattartóként olyan személy adatait jelenítsék meg, aki tűzfal beállítások, hálózati kapcsolatok, IP címek, tanúsítványok tárgyban kompetens. Amennyiben az adatlapot kitöltő személy (adatszolgáltató) és az informatikai kapcsolattartó személye megegyezik, mindkét helyen (adatszolgáltató, informatikai kapcsolattartó) ugyanazokat az adatokat szükséges rögzítenie.
OLDAL ELÉRÉSE
Azon intézmények, amelyek részére nem biztosított az NTG szolgálatás, két módon érhetik el a KSZDR-t: fix IP címről, vagy dinamikus IP címről. Annak érdekében, hogy a KSZDR oldali beállításokat a KSZDR Központ elvégezhesse, szükségünk van ezen információkra is. 1. Amennyiben az Ön szervezeténél nem biztosított az NTG szolgáltatás, de publikus, internet szolgáltató által biztosított fix IP címmel rendelkeznek, a Belügyminisztérium közreműködésével a NISZ ZRT. részéről beállításra kerül a KSZDR oldali tűzfalnyitás. 2. Amennyiben az Ön szervezeténél nem biztosított az NTG szolgáltatás, de publikus, internet szolgáltató által biztosított dinamikus IP címmel rendelkeznek, SSL tanúsítvány szükséges a kapcsolat kialakításához. Ez esetben az ügyintézés módjáról külön tájékoztatót küldünk az érintett szervezetek részére. 3! Amennyiben az Ön szervezeténél biztosított az NTG szolgáltatás (Nemzeti Távközlési Gerinchálózat), ez esetben másik adatlap kitöltése szükséges. Kérjük, ilyen esetben ezt jelezze a KSZDR Helpdesk felé.
Kérjük válasszon!
Kérjük, ha fix IP címmel rendelkezik, az alábbi mezőben adja meg az intézményhez tartozó fix IP címet. Ha nem rendelkezik fix IP címmel, a mezőt hagyja üresen.
TELEPHELY ADATAI
Kérjük, adja meg az EÜ szolgáltató intézmény telephely adatait (irányítószám, város, utca házszám). Az információ megadása minden esetben kötelező - akár fix IP címről, akár dinamikus IP címről jelentkeznek be a KSZDR-be, erre az adatra szükség van.
ADATRÖGZÍTÉS, ADATSZOLGÁLTATÁS
Személyügyi nyilvántartó informatikai rendszerrel rendelkező intézmények esetében a KSZDR adatgyűjtő modulja (KÖSZI) elektronikus úton, interfész kapcsolaton keresztül fogadja az adatokat. Ezen esetekben a szabályozás nem engedi a KÖSZI-be történő manuális adatrögzítést. Amennyiben rendelkeznek személyügyi nyilvántartó informatikai rendszerrel, úgy szükségszerű az interfész kapcsolat kialakítása, és a rendszer-rendszer közötti adatátadás megvalósítása. Azon intézmények, amelyek a fentivel nem rendelkeznek, a KÖSZI felületén történő egyedi, manuális rögzítéssel teljesíthetik az adatszolgáltatást.
Figyelem: a KIRA ebben az összefüggésben nem tekintendő személyügyi nyilvántartó informatikai rendszernek!
TANÚSÍTVÁNY
Minden KSZDR interface kapcsolathoz a ügyfél-azonosításra szolgáló, hitelesítés-szolgáltató által kibocsájtott, X.509 típusú tanúsítványra van szükség. A hitelesítésszolgáltató (issuer) lehet Netlock, Microsec, GovCA. A tanúsítványnak érvényességi időn belül kell lennie és a „Tulajdonos (owner)” tag-ben, a Common Name (CN) paraméter a szervezet neve. A tanúsítvány láncban a szervezet tanúsítványát a főtanúsítvány alatt kell látni (ez a kibocsájtó gyökértanúsítványa). Kérjük, hogy az alábbiak szerint ellenőrizze tanúsítványát.
FÁJLOK FELTÖLTÉSE
Amennyiben az Önök intézménye interfész kapcsolaton keresztül teljesíti az adatszolgáltatást, és rendelkezik a fentiek szerint ellenőrzött, a feltételeknek megfelelő tanúsítvánnyal, kérjük a tanúsítvány feltöltését. Azon intézmények, amelyek nem rendelkeznek elektronikus személyügyi alapnyilvántartó rendszerrel, kérjük zip fájlként töltsék fel az erre vonatkozó nyilatkozatukat.
FIGYELEM! A tanúsítványhoz tartozó PRIVÁT kulcsot TILOS megküldeni a KSZDR Központ részére! Kérjük legyenek különös figyelemmel arra, hogy a privát kulcsot se a tanúsítvány részeként, se önállóan ne csatolják!
Kérjük, az ellenőrzése alapján az elvárásoknak megfelelő tanúsítvány feltöltését. Tanúsítványt csak .cer, .crt, .cert kiterjesztéssel fogadunk el. Elektronikus személyügyi alapnyilvántartó rendszer hiányában kérjük az intézmény vezetőjének erre vonatkozó nyilatkozatát (hivatalos, aláírt formában) feltölteni, .zip formátumban.
A fájlok mérete legfeljebb 2 MB lehet.
Engedélyezett fájltípusok: zip cer crt cert.

Kapcsolat: 

KSZDR Help Desk - IdomSoft Zrt. | munkanapokon 8:00 - 17:00 óra között
Telefon: +36 1 550-1890 (5-ös menüpont)
e-mail: kszdr@idomsoft.hu

E-mail küldés / Nyomtatás